Muy Intressant

2kommentarer

Jag sitter här mitt i natten och flummar...ja som jag alltid annars oxå gör...men nu en stilla lördagskväll som denna hinner man fundelera och filosofera och det bästa av allt...inte tänka alls....

Bastukvällen går tydligen bra har jag fått rapport om...Lojsan är på East och kollar in snygga grabs... Mange är någonstans som är VÄRRE än Golden... Jag funderade i mitt stilla sinne vad som kan vara värre än Golden...finns ju dock ett antal...har dock inte fått svar på var de är...kan bli intressant när jag får informationsrapporten senare i natt...

Å...blev sugen på kebabrulle. *mums*

Saint Patricks Day igår (lördag) Kommer ihåg när jag var här uppe på praktik för nåt år sedan...och rätt var det var "invaderades" Stureplan av en massa engelsksjungande, grönklädda människor... Jag hade ingen aning om att det bodde så många irländare i denna staden... Jag har inte ens koll på hur många från min egen stad som bor här....så hur ska jag kunna veta och hålla koll på en hel nations medborgare om de bor här eller inte. Jag skulle tvätta precis när procetionen skulle gå..så jag missade...

Idag....ja senare ska jag åka till Kista med Lojs...jag kommer vara piggelin och hon tröttelin....hahaha...

Skriver mer sen...Pözz å kräm

EF

2 kommentarer

willow

19 Mar 2007 09:17

jag åt kebabrulle på lördagen från vårt favoritställe mittemot grand......nu känner jag mig tjock istället,,,,,,,Kram

willow

20 Mar 2007 08:23

Du har blivit tagen.. läs min blogg för mer information....Puss och kram

Kommentera

Publiceras ej