Livet är bra konstigt...

1kommentarer

Jag fick igår veta en sorglig sak. Nu hårddrar jag det...men killar är AS. Jag vet att alla INTE är men det gör ju så förbannat ont när de gör oss illa. Sårar oss  med sina icke så genomtänkta uttalande och handlningar.

Jag har ju snurrat singel själv ett år nu efter det senaste nederlaget, som hette duga. Jag vet dock att det är fullt möjligt att resa sig igen! Fast man inte tror på det överhuvudtaget så är det möjligt. Man ÄR starkare än man tror.

Jag finns här om du behöver och kan, har tid och ja du vet!!

Medans min kära vän gått och blivit överkörd av en ångvält så kan jag ändå inte låta bli att le. Jag måste få vara lite glad över mina fjärilar i magen. För ett år sedan skulle jag inte för fem ören tro att jag skulle vara fjärils tämjare ;-)

Nu är det middag som hägrar eller ja så mycke man nu kan knapra när man precis blivit av med en visdomstand....

JennyPennyLain

1 kommentarer

Anonym

06 Mar 2007 13:37

tack för omtanken. men jag har inte släppt honom. vet fortfarande inte vad som hänt, bara vad jag sett och vad jag fått höra. väntar på att få höra vad han har att säga. jag älskar ju honom..och vet inte än om det är slut. väntan gör ont.. love you

Kommentera

Publiceras ej