Finally

0kommentarer

ÄNTLIGEN!!! Blev jag färdig med alla utcheck....bara 29 st.... Tur man inte får jobb slängt på sig bara för att läkaren säger att man inte får bära tunga saker under två tre dagar...Bara för man dagit ut en tand... Klart det är ju skönt att slippa göra en massa tradiga saker...men ändå... Igår tyckte jag att jag checkade ut och checkade ut....men att högen fortfarande var lika hög som när jag började. Fick hjälp av Bi och det var väl behövligt!!

Var på en plugga-utomlands-mässa. Blev rätt sugen på New Zeeland. Måste fundera. Jag vill jag vill jag vill.
Men jag måste ta reda på vart jag och pojken är påväg i vår relation. Det har ju bara gått en månad så det är förtidigt att säga. Man kan ju hoppas men man vet ju aldrig. Kärlek är ju nyckfullt, har jag lärt mig den hårda vägen.

Ska fortsätta fundera.

Laga lite food och sedan slappa framför tv:n eller läsa någon bok och lyssna på Drain. Har äntligen fått tummen ur och köpt skivan igen. Min love-CD.

Puss pUss

EF

Kommentera

Publiceras ej