Lite idag

1kommentarer

Gick upp lagom tid till att hinna med bussen och säga hejdå till mitt hjärta.....tyckte jag iaf =).... Men hur tidigt det än var så fick hjärtat köra mig till jobbet.

Sen var det hejdå vi ses på tisdag om en vecka... *snyft*

Tröstade mig med att Jessica var tillbaka på jobbet och stod och babblade med henne en stund - saknat henne

Sedan pyste jag till Kungsan och träffade Tina och Annelie och Johanna knaprade lite mat, såg ett slagsmål på långt håll och åkte sedan hem.

Sitter här hemma nu och funderar på om jag ska krypa till kojs och sedan upp lagom tid imorgon och storstäda inför att modern, fadern och brodern ska komma hit!

*tänker*

Mmmm...fortsätter att pyssla lite till...

Puss puss

EF

Pssssttt.....Tänker på mitt hjärta som är nere i Smålandet just nu, har en bit kvar innan de når Norje-Boke....

1 kommentarer

mio

06 Jun 2007 16:28

Behöver oxå ta ett ryck och städa här, ser ut som nåt exploderat! Men, jag har fullt upp med rapportskrivning, ska vara klar imorgon bitti. Hoppas du får mys med familjen. Kram.

Kommentera

Publiceras ej