Vad gör man när man blir sviken??

3kommentarer

Har inte skrivit på evigheter känner jag...

Så vad gör man när man blivit sviken?? Jo man reser sig igen =))

Ska lugna ner mina vänner med att säga att dessa nedskrivna ord inte gäller mig utan en nära vän till mig.

Ännu en gång har en kille visat vilket svin han kunde vara. Som tur är, är det en stark tjej så hon är på fötter igen. Men detta får mig att får en liten dejavu....Och även inse ännu en gång hur bra jag har det nu!!
Vilken underbar pojkvän jag har och att jag är lycklig!!

Snabb genomgång av lite som har hänt...

Midsommar:
Jag och mitt Hjärta tog Smulan och åkte ner till Grebbestad på västkusten. Lojs, Mange och Chrille var redan där när vi kom ner den 21.

Midsommarafton snurrade vi till en outlet....Då det regnade som bara den så besökte vi denna. Det blev en tröja och ett par jeans... Fin fint!!

Midsommardagen var det lite finare och solen tittade fram. Vi åkte hem på söndagen.....jag körde nästan hela vägen hem...iaf till Södertälje... Smulan skötte sig!! Gäller ju att förare och bil funkar så långa sträckor!

Semester:
Har nu mera semester och det är ju rätt skönt. Hade bara varit trevligt att slippa denna förkylingen som jag drog på mig precis innan midsommar. Ska inte göra något speciellt, bara vara!!! Och ta det lugnt!!!

Tallin:
Åkte med familjen till Tallin förra veckan. Trevlig stad det där!! Väldigt fin. Tråkig båtresa. Kunde inte låta bli att en av kvällarna tänka på Estonia.

Nu ska jag mumsa på lite frukt, gråta en skvätt för att jag glömt bort min tvättid idag och sedan blir det nog IKEA.....Eller Kista Galleria....

Ska träffa T imorgon!!

Puss puss

EF

Psssst...Funderade på en annan sak.... För ett tag sedan hörde jag av mig till en killkompis för att veta om jag hade gjort något för att han inte skulle svara på varesig sms eller mail. Fick svar att han skaffat flickvän och sedan önskade han mig ett trevligt liv. Till saken nu... Jag sprang in i honom och hans flickvän i torsdag när jag var i Gallerian inne i stan. Han såg mig, jag såg honom försent. Men jag hälsade och han bara ignorerade.... Dålig stil...även om man har skaffat sig flickvän kan man hälsa...*mutter* Jag hälsade ju fast jag har pojkvän....

3 kommentarer

mio

02 Jul 2007 13:39

ja se killar. vad gör man? kramar!

willow

02 Jul 2007 21:50

Kul med en uppdatering.....Killar kan inte leva med dem men kan inte heller leva utan dem. Det är tur att det finns små smultron som man kan fånga igen. Nu ses vi snart i stora staden hoppas jag för det närmar sig.....Pussar

Lisa

05 Jul 2007 10:04

tyvärr är jorden överbefolkad med människor som tror att vänner är något tidsfördriv i väntan på den stora kärleken. Men jag antar att det är deras förlust när kärleken börjar avta och inga vänner står kvar å väntar. Allt bra med gumman? Jobbar kvar på gamla hotellet? kramkram

Kommentera

Publiceras ej