Hemska minnen kom upp

2kommentarer

Har kommit in i en städ period....och råkade till min förfäran hitta saker från mitt förflutna som var/är det absolut sista jag ville hitta.

Jag har nu rivit sönder och raderat ALLA mail, brev och kort från Mr Hilton. Fy fasen vad skönt det var att öppna sopnedkastet och släppa den påsen =)))

Blev helt förskräckt när jag hittade den, trodde verkligen att jag hade eliminerat allt från honom. Men så var det tydligen inte. Gick även in bland mina bilder och plockade bort en massa från diverse filer från datorn. Sånna som jag totalt har förträngt att de ens fanns på min dator. Trodde garanterat att jag hade raderat alles. Så var nu inte fallet.

Ja nu är det slängt iaf och allt är frid och fröjd, hjärtats panik har lagt sig.

Börjar får lite noja för att komma tillbaka till jobbet, vill ju vara ledig meeeeer framför allt nu när mitt Hjärta har semester. Får väl se om jag ser röken av honom under de två veckorna innan vi åker till Skåne.

Funderade idag....nu går jag ju snart på jobbet igen, en vecka jobbar både Hjärtat och jag sedan går Hjärtat på semester två veckor. Efter det är det en vecka i Skåne tillsammans =))

Innan dess ska Hjärtat hinna åka massor av cross och jag ska vara lekledare på ett läger plus att jag ska åka i paraden i år igen på PRIDE!!

Men först är det fredag som gäller! Ska ut med Cissi och Lojsen på det vanliga...när det gäller oss...

Ska knapra lite frukt nu!!

Puss puss

EF

2 kommentarer

willow

11 Jul 2007 23:01

Tänk om man kunde stoppa alla sina ex i ett bankvalv och slänga bort nyckeln. Tack gode gud för de små guldklimpar man hittar. NU väntar vi bara på ett frieri.....
Puss

willow

29 Jul 2007 00:23

När kommer du till lilla staden i sommar. Saknar dig massor och jag har massor att prata om. Bara bubblar här på denna sidan.....Hoppas det är snart.
Löv JO

Kommentera

Publiceras ej